sobota, 17 stycznia 2015

16.

Pół ranka myślałam o tym sms..
To nie mógł być Dawid.
Przecież miał trening.
To było dziwne.
Ale skończyłam rozmyślania ,ponieważ do mojego nowego mieszkania wparował Penchev.
- Hej kochanie. - powiedział odwieszając kurtkę na wieszaku i po chwili całując mnie w polik.
- No hej, chodźmy do mnie do pokoju, bo Sandra się uczy.
- To może spacer? - zaproponował.
- Ooo, to jest myśl.
I już po chwili znaleźliśmy się przed kamienicą.
Szliśmy przez park, tak jakoś te miejsce się nam bardzo spodobało.
Siedział na ławce on z tą Karoliną. Myślałam ,że chociaż dzisiaj go nie zobaczę, ale no niestety mam pecha.
Dawał jej jakieś pieniądze, zaskoczyło mnie to.
A ,gdy nas zobaczyli zaczęli się przytulać.
Nie rozumiałam z tego nic.
W co on grał?
Usiedliśmy przy fontannie, cały czas trzymając się za rękę.
- Niko, czego sobie życzyłeś wtedy?
- Żebym mógł być z tą najwspanialszą.
- Spełniło się? - przybliżył się do mnie i złączył nasze usta w pocałunku.
- A jak myślisz?
- Powiedz to głośno, całemu światu.
- Kocham cię. - szepnął mi do ucha.
- Czemu mi do ucha?
- Bo to ty jesteś moim całym światem, kochanie.

*20 min później*

Siedziałam razem z Igorem w salonie.
Wspominaliśmy stare dobre, czasy.
Zdjęcia...nagrania... aż płakać się chciało.
Nikogo nie było w domu tylko my, Sandra z koleżankami na mieście ,a Dawid nie wiem.
Gdy nagle rozległ się dzwonek do drzwi.
- Ja pójde. - powiedziałam i skierowałam się do drzwi.
To był listonosz.
W ręce trzymał wielgachnego miśka oraz bukiet róz.
- Czy to tutaj mieszka pani Maja Nowakowska?
- Tak to ja.
- Proszę tu podpisać, widzę ,że ma pani bardzo romantycznego wielbiciela.
- Tak chyba tak. - zaczęłam się śmiać i wniosłam miśka do pokoju.
W środku bukietu był liścik, ale za nim go przeczytałam, poszłam do salonu po swoje albumy.
Igor spał na kanapie.
Chrapał w niebo głosy.
No nie mogłam się powstrzymać wzięłam kamerę i musiałam to nagrać.
Po cichutku wróciłam do swojego pokoju.
Wyciągnęłam liscik a taaaam:

" Jesteś dla mnie najważniejsza, pamiętaj o tym. 
Kocham cię i nie przestanę. 
N.P"

Jejuuu, jakie to miłe z jego strony. Szybko wzięłam telefon do ręki i musiałam mu odpisać.

" Bardzo dziękuje za misia <3, To miło z twojej strony"

Rzuciłam telefon na łóżko i poszłam wziąć kąpiel.
Ubrałam pidżamę.
Spięłam włosy w wysoką kitkę.
Umyłam zęby.
I wróciłam do siebie.
Usiadłam na łóżku i po chwili otrzymałam wiadomość.
Wzięłam komórkę do ręki i przeżyłam szok.

" Masz ostatnie ostrzeżenie!"

To już była przesada, znowu to samo....
Nie mam pojęcia co mam zrobić....
Muszę się dowiedzieć kim jest ten anonim....

Włączyłam swojego laptopa i zalogowałam się na Facebooka.
Popatrzyłam na czat...
Akurat był on.

Do Piotrek:
Masz jutro czas? Chciałabym się spotkać i pogadać.

Od Piotrek:
Sami czy z Olą?

Do Piotrek:
Jak chcesz, chciałabym żebyście mi w czymś pomogli.

Od Piotrek:
Nie ma sprawy siostra.

Zamknęłam komputer i odłożyłam go na biurko, Leżałam w łóżku, myśląc o tym wszystkim co wydarzyło się odkąd wróciłam do Polski.
Może to był zły pomysł?
Może źle zrobiłam?
Może nikt mnie tu nie chce?
Może nie chcą mi zrobić przykrości?

Moje powieki robiły się coraz cięższe.
Próbowałam nie usnąć, lecz to było silniejsze ode mnie....
Nie wiedziałam ,że to powiem - brakuje mi Dawida....




xxxxxxxxxxxxx

Heeej, co tam u was?
Łapcie moje wypociny :d
Ja już mam ferie ,a wy kiedy?
Rozdziały są krótkie ,ponieważ są dodawane bardzo często i chcę was potrzymać trochę w niepewności.
Ale juz kolejne będą długie, i chyba was nimi zanudzimy :D

No to nastepny rozdzial we wtorek :D

10kom - nastepny <3

Paaa.


Kasiaa.



8 komentarzy:

  1. Brakuje jej Dawida? Nie wierzę, przecież jest taka szczęśliwa, więc po co zmieniać. Dawid to dzieciak, który bawi się jej uczuciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D
    czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie, nie!!! Dawid miał już swoją szanse... I wzbudzanie zazdrości nic nie pomoże. Mam nadzieję, że Majka powie Niko o tych wiadomościach i wszystko się wyjaśni.
    Do następnego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny. Opłaca się czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam już wolne.
    Rozdział był geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. supcio , tylko szkoda że takie krótkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na następny mam nadzieje,że Maja nie będzie z Dawidem

    OdpowiedzUsuń