wtorek, 6 stycznia 2015

11.

Dwa tygodnie dłużyły się strasznie!
Najpierw przełożyliśmy urodziny Klaudii z powodu jej nagłej delegacji, a później Resovia wyjechała na mecz LM.
No a co to za impreza bez nich?

Od: NIKO
Pamiętasz o urodzinach Klaudii?

Do: NIKO
Jak mogłabym zapomnieć? Od rana Kaludia wysyła mi tysiące wiadomości. Masakra.

Od: NIKO
A myślałem, że napiszesz - 'jak mogłabym zapomnieć skoro idę z takim przystojniakiem'

Uśmiechnęłam się do telefonu, ale już nic nie odpisałam.
O 12:30 umówiłam się z Igorem w kawiarni.
Igor to brat bliźniak Kariny.
Od samego powrotu zasypywał mnie telefonami, abyśmy się spotkali jak za dawnych czasów.
W końcu znalazłam chwilę.
Przez całe dwa tygodnie szukałam pokoju do wynajęcia i lokalu, w którym mogłabym otworzyć studio.

- Hej - przywitałam się z chłopakiem. Usiedliśmy przy stoliku i zamówiliśmy dwie kawy.
- Opowiadaj co u ciebie - zachęcił.
- Szukam obecnie pokoju do wynajęcia, aby rozpocząć nowe życie w Rzeszowie.
- Wow. Ciekawie, ciekawie. Nie chcę się wtrącać, ale mam jeden pokój wolny, bo ostatnio jedna dziewczyna musiała się wyprowadzić. Więc jak byś...
- Tak - przerwałam i rzuciłam się na jego szyję. Męczyło mnie powoli mieszkanie z rodzicami, którzy obchodzili się ze mną jak z jajkiem.
- Możemy iść nawet teraz.

Mieszkanie było obszerne.
Nie sądziłam, że za taką cenę coś znajdę.
- Tutaj jest salon, kuchnia, łazienka - oprowadzał mnie po pomieszczeniach - mój pokój, Sandry i Dawida - to imie chyba ma zamiar mnie prześladować. - A to będzie twoje królestwo.
Były białe ściany.
Ogromna szafa, biurko pod oknem, sofa i w kącie duże łóżko.
Podobało mi się.
A najlepszy była komoda z telewizorem.
Moja konsola będzie miała się tutaj dobrze.
- I jak? - zapytał.
- Biorę - uśmiechnęłam się.
Zapłaciłam Igorowi pierwszy czynsz i obwieściłam, że od razu zacznę się wprowadzać.

Do: NIKO
Masz ochotę na zabawę z pudłami??

Od: NIKO
Czy to jakać cenzurowana propozycja?
Tak, będę pod Twoim domem za 15 minut.

No i tak się stało.
W ekspresowym tempie przepakowaliśmy kartony, które trzy dni temu doleciały z Hiszpanii.
Na dwa samochody było dużo sprawniej.

Siedzieliśmy w moim nowym pokoju i wypakowywaliśmy najpotrzebniejsze rzeczy.
Dużo się śmialiśmy.

- Będziesz tu mieszkała z dwoma facetami - mruczy i podchodzi do mnie Nikolay.
Bez problemów pozwalam, aby przyciągnął mnie do siebie. Opieram dłonie na jego klatce piersiowej i tylko się uśmiecham.
- I z dziewczyną - przypominam.
- I z dwoma facetami - powtarza.
- Zazdrosny?
- Ja? Pf! W żadnym razie - ironizuje.
- O Igora się nie martw, a Dawida nie znam jeszcze. Boże, żeby to był jakiś przystojniak - rozmarzyłam się.
- Ej - uszczypnął mnie pomiędzy żebrami.
- Tylko się przywitam - usłyszeliśmy za dzwiami. - Hej, słyszałem, że... - tak szybko jak się pojawił, tak zniknął.
- Ho, ho, ho. Zero konkurencji w tym domu - zaśmiał się Niko i złożył pocałunek w moje włosy.

***

- Ignaczak! Daj! Mi! Spokój!
- Maja. Jeszcze chwilę. Proszę!
- Krzysiek! Jak się Iwona dowie - mruknęłam.
- Jeśli jej nie powiesz, to się nie dowie. Zabaw się trochę.
Ignaczakowie tego samego dnia mieli rocznicę ślubu.
Krzysiek postanowił cztucznym śniegiem napisać na samochodzie 'I love you', a w środku rozsypać płatki czerwonych róż.
Pomysł genialny, ale był haczyk - Iwona miała wracać z urodzin Klaudii.
Pomagałam mu w niespodzince.
Wiedziałam, że taki facet to skarb.
W końcu Allan też nim był.

***

Kołysałam się z Nikolayem w rytm piosenki Eda 'Thinking Out Loud'.
Oparłam głowę na ramieniu chłopaka.
- Wiesz co Maja?
- Hmmm?
- Chyba się zakochałem.

xxx

Ja się nie wypowiadam!
Rozdział pisany o 1:25. W NOCY!

Imprezkę rozkręci Kasia w następnym rozdziale :*

A co myślicie o mieszkaniu?
Czy tylko ja mam wrażenie, że będzie 'wesoło'??

Niko jest kochany!
Awwwwwwwww *.*

Dawajcie 10 komentarzy!

Hania.

12 komentarzy:

  1. dziewczyny kłaniam się przed wami z rozdziału na rozdział nie wiem co pisać w kom

    OdpowiedzUsuń
  2. SuPeR, jak zawsze! Kolejna miłość? Uhuhu robi się coraz ciekawiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział
    A Igła jak zwykle szalone ma pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo romantyczny rozdział *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. No chyba będzie się działo w tym mieszkaniu ;-) miłość wisi w powietrzu, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu fiu zakochana para Nikolay i Maja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już 10, może dziś ciąg dalszy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jak słodziachnie *-* Od początku wiedziałam, że Penchev będzie odgrywał jakąś ważną rolę <3 Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czekam na następne

    OdpowiedzUsuń