środa, 12 sierpnia 2015

FRIEND ZONE - EPILOG.


Gdy tylko widzę jej uśmiech... gdy uśmiecha się zaraz po przebudzeniu.

Gdy tylko słyszę jej delikatny głos... gdy wypowiada moje imię.

Gdy tylko jej dłonie dotykają mojego karku... gdy wmawia mi, że jestem zazdrosny.

Gdy tylko jej usta składają pocałunek na moim policzku... gdy podaje śniadanie do łóżka.

Gdy tylko patrzy mi w oczy... gdy pragnie wyznać mi swoje uczucia.

Gdy tylko czuję jej oddech na moich wargach... gdy próbuje mnie pocałować.


„Mieszasz mi w głowie.
Kiedy zbliżamy się do ostatniej bazy,
Chcesz mnie cofnąć...”


CHWILA!


Nigdzie nie chce mnie cofnąć!

xxx

Jeśli przypomnicie sobie prolog, to okaże się, że epilog jest w 100% dopasowany.
Czy tak miało być?
Nie wiem.
Ale jest!

TO KONIEC!

Oczywiście naszego kolejnego opowiadania. My tu zostajemy... Chyba do usranej śmierci. :)

DUM! DUM! DUM!

Dostałyśmy nominację do TOP10 od najwspanialszej AZRAEL.
I wiecie na którym miejscu jesteśmy?
NA #1!
Żeby poczuć naszą radość trzeba by przeczytać moją i Kasi rozmowę, ale pozwolicie, że zostawimy ją dla siebie :p

Dokopałam się do pierwszego PROLOGU!
Wiecie, że 7 sierpnia minął rok odkąd tu jesteśmy?
WOW!

Dzisiaj mamy środę... W PIĄTEK POJAWI SIĘ PROLOG NOWEGO OPOWIADANIA!

CZEKAJCE!
KOMENTUJCIE!
GŁOSUJCIE W ANKIETACH!
ZAGLĄDAJCIE DO BOHATERÓW!
I PYTAJCIE!

H.

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe opowiadanie* _* zakochałam się w nim <3 czekam na kolejne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, to Wy jesteście wspaniałe ;*
    Czekam na Wasze top 10 i nowe opowiadanie!
    Macie mnie juz chyba na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super! Happy end! :-) Też czekam na kolejne opowiadanie :-)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO! O.O
    Czemu nie było mnie tu wcześniej?
    To jest baaaardzo dobre pytanie!

    Mam dla Was świetne wieści!
    Zostaję z Wami do końca mojego życia.
    (Gosia robi z siebie idiotkę. Nic nowego)

    Czekam na nowe opowiadanie.
    Pozdrawiam oraz życzę duuużo weny.

    GosiaczeK

    OdpowiedzUsuń