niedziela, 14 czerwca 2015

FRIEND ZONE - PROLOG


Gdy tylko widzę jej uśmiech...

Gdy tylko słyszę jej delikatny głos...

Gdy tylko jej dłonie dotykają mojego karku...

Gdy tylko jej usta składają pocałunek na moim policzku...

Gdy tylko patrzy mi w oczy...

Gdy tylko czuję jej oddech na moich wargach...

"Mieszasz mi w głowie.
Kiedy zbliżamy się do ostatniej bazy,
Chcesz mnie cofnąć do STREFY PRZYJAŹNI*."

*FRIEND ZONE
 
opowiadanie inspirowane piosenką The Janoskians "FRIEND ZONE"
 
XXX
 
Wiecie co jest najlepsze i motywujące?
Wchodzenie codziennie na blog - a tam - ciągle wzrasta liczba wejść.
Zakończyłyśmy opowiadanie było - o ile dobrze pamiętam - 28 000, a teraz jest ... 31 055!
To oznacza, że czekacie na nas i nasze wypociny.
 
Prolog krótki - tak wiem, ale od czegoś trzeba zacząć.
 
W czwartek mam wolę <zawożę dokumenty do liceum> więc wstawię PIERWSZY.
 
Zapomniałabym!
Opowiadanie jest z ... KACPREM PIECHOCKIM i SKRĄ BEŁCHATÓW!
Nie chcemy omijać żadnych kibiców.
 
CMOK.
H.
 

3 komentarze:

  1. zaczyna się ciekawie :) czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. melduję się i zostaję oczywiście na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, wreszcie ze Skrą :D
    Marta

    OdpowiedzUsuń