sobota, 11 kwietnia 2015

PATRYCJA 18

- Mieszkamy u mnie i bez dyskusji. - kłócił się ze mną Fabian.
- Alee.
- Nie ma żadnego ale, mój dom jest o wiele wiele większy od twojego mieszkania. - zaczął gilgotać mnie po biodrach.
- No dobra. - zrobiłam cwaniacką minę i wyciągnęłam walizki z szafy w przedpokoju.
Tyle pakowania.
Zastanawiałam się,  gdzie ja pomieszczę wszystkie te manatki.
A do tego jeszcze, nowe rzeczy dla dziecka.
To będzie chłopczyk!
Imię jakie ma mieć pozostawiłam dla Drzyzgi.

Fabian zaczął znosić moje rzeczy do samochodu.
Najpierw zawiózł jedną turę. A potem pozostałe już razem ze mną,
Pierwszy raz byłam w jego nowym domu.
Kupił go niedawno, jeszcze wtedy ,gdy byłam w szpitalu.
Nacisnął klamkę i popchnął drzwi.
Na ścianie wisiało pełno naszych zdjęć. Z dzieciństwa. A nawet teraźniejsze, które robiliśmy ,gdy byłam jeszcze z Łukaszem....tworzyły one serce.

- Witaj w domu, kochanie. - powiedział i podniósł mnie wysoko. - Mam dla ciebie niespodziankę.
- Jaką? - zapytałam,
Stałam jak w ryta, a na twarzy miałam wielkiego rogala.
- Musimy gdzieś pojechać.
Kolejne niespodzianki. Zaczynałam już się z każdym dniem bać. Tych pomysłów, Ale co się nie robi z miłości.

Założyłam buty i czekałam na Fabiana przed samochodem.
Otworzył mi drzwi.
Przejechaliśmy już pół Rzeszowa. Aż w końcu skręcił w jakąś uliczkę, gdzie znajdowało się kilka domków. I zatrzymał się przy jednym z nich.
Był biały.
Z wielkim podjazdem i fontanną tuż na środku.
- Gdzie my jesteśmy? - zapytałam, gdy Fabian pomagał mi wyjść z samochodu.
Ale cisza.
Nie odezwał się.
- Fabian? - powtórzyłam.
Znowu nic.
Złapał mnie za rękę i podążyliśmy do drzwi.
Zadzwonił dzwonkiem.
A tam....
Drzwi otworzyła nam jego mama.
Nie pamiętam ,żeby oni tu mieszkali.
Wpuściła nas do środka, po czym Fabian zaprowadził nas do salonu.
- Jeszcze mam jedną niespodziankę. - pokazał na schody ,które prowadziły do górnej części domu.
- Mama? Tata? Pan Wojtek?

******

Wiem ,że krótkie i możecie być na mnie za to źli ;c
Ale teraz wiele powtórek, pomimo tego ,że jestem w drugiej gimnazjum będę pisać testy próbne, które będą bardzo liczyły się do mojej końcowej oceny.

A więc?
Jak myślicie kto wygra?
JW czy Skra?
Lotos czy Sovia?


K.
♥♥♥♥


6 komentarzy:

  1. Co to za niespodzianka? Pisz szybciutko :-) Widać, że Fabian się bardzo stara. Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. super szkoda,że krótki :( ale wiem czemu i czasami też tak mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Króciutki ale jak zwykle super <3
    Nowy jak najszybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ,że Skra i Sovia :) Oby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://chce-zaczac-walczyc.blogspot.com
    Zapraszamy na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki ale fajny :)
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Zapraszam na 1 rozdział opowiadania pisanego w duecie o Karolinie i Piotrku Nowakowskim :*
    http://chce-zaczac-walczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń