wtorek, 28 lipca 2015

FRIEND ZONE - SIEDEM.

- Opowiesz mi coś i Blance? W końcu znasz ją dłużej - poprosił Muzaj.

Kacper przełknął ślinę.
Zawahał się.

- Ona jest 10* - wyszeptał. - Jest jak amerykańskie ciasteczko. Na samą myśl chcesz kawałek - rozmarzył się. - Podwyższa mi adrenalinę. Zawsze. Miesza mi w głowie. Cofa do ostatniej bazy. Ale nie poddaję się. Daje mi szanse. Jest wredna. Brudzi mi w głowie. Ale to nie zmienia faktu, że chcę mieć ją tylko dla siebie. Jednak cofa mnie do strefy przyjaźni.

- Kacper - wychrypiał Maciek.

- Zapomnij - speszył się libero. - Ona woli Ciebie.

- Ale... Ty ją kochasz.

- Kocham ją jak ostatni idiota! - krzyknął. - Nic tego nie zmieni! Ona woli być moją przyjaciółką! P R Z Y J A C I Ó Ł K Ą! Nic nie zmienię - wyszeptał.

Muzaj wyszedł z pokoju Kacpra.

Był na siebie zły.
Nie powinien wyżalić się Maćkowi.
W dodatku, że był on chłopakiem Blanki.

Spieprzyłeś, skarcił się w myślach.

Gdyby tylko wiedział, że nic nie spieprzył...

<retrospekcja>

- Ale to nie zmienia faktu, że chcę mieć ją tylko dla siebie. Jednak cofa mnie do strefy przyjaźni.

- Kacper.

- Zapomnij. Ona woli Ciebie.

- Ale... Ty ją kochasz.

- Kocham ją jak ostatni idiota! Nic tego nie zmieni! Ona woli być moją przyjaciółką! P R Z Y J A C I Ó Ł K Ą! Nic nie zmienię.

Blanka ze łzami w oczach zbiegła po schodach i wyszła z domu Piechockiego. Przeszła kawałek, aby usiąść na pobliskiej ławce i zacząć płakać.

***

* chodzi o skalę wyglądu, wiecie '2/10' itp.

Tak trochę inaczej napisany rozdział.
Mam nadzieję, że rozumiecie - rozmowę podsłuchała nasza ukochana Blanka. Myślicie, że to coś zmieni.

Jeszcze nie rozmawiałam z Kasią, ale mam pewien pomysł nad którym pracuję. Może dobijemy z Friend Zone do 10 rozdziałów i zaczniemy coś nowego??

Zobaczymy...

K O M E N T U J C I E !

H.

3 komentarze:

  1. No w końcu coś laska ogarnie!
    piszcie szybko kolejny! ;*
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagubiona w życiu dziewczyna i samotny siatkarz. Siostra Arka Gołasia, której jedyną podporą jest przyjaciel Krzysztof.
    Jak w życie lesbijki wmiesza się Michał Winiarski? Sprawdź sama :)
    http://ziemskie-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział!
    Dawno mnie tu nie było, ale już nadrabiam zaległości :-)
    Marta

    OdpowiedzUsuń