poniedziałek, 16 marca 2015

PATRYCJA 14

Obudziłam się w jakieś stodole.
Miałam związane ręce i zaklejona buzię.
Nic nie pamiętałam, jedyne co to jakby ktoś uderzył mnie w głowę.
Bolała mnie głowa i to strasznie.
Ubrana byłam w swoją piżamę.
Włosy rozczochrane.
Siedziałam na sianie.
Jakieś 15 metrów ode mnie znajdowała się krowa.
 Gdzie ja do cholery jestem?! - krzyczałam w myśli ,bo nie mogłam nic powiedzieć.
Albo ktoś sobie robi jaja, albo to te oblicze mojego męża.
Nie myliłam się....
Chwilę potem przyszedł i przykucnął obok mnie.
- I co kochanie? - szepnął do mojego ucha, i pocałował mój policzek.
Odkleił mi usta i w końcu mogłam mówić.
- Ty jesteś chory. - oznajmiłam.
- Z miłości do ciebie, kotku. Ze mną nie jest tak łatwo. - to był jakiś psychol, nigdy bym się po nim tego nie spodziewałam.
- Zostaw mnie bydlaku. - powiedziałam, a ten wstał.
- Oj kochanie, nie wiesz co mówisz.
Wyszedł.
Siedziałam tutaj.
Zwierzę przede mną, od czasu do czasu muczało.
Mam nauczkę co do facetów.
Tak na przyszłość.
Tęskniłam za Fabianem, to było najgorsze.
Nie wiedziałam ,gdzie jestem.
Gdzie ten idiota mnie wywiózł, do cholery?!
Pytanie bez odpowiedzi.

Mijały godziny ,a ja nadal tu siedziałam.
To była jakaś farma.
I wtedy mnie olśniło.
Przecież to należy do jego rodziców. - powiedziałam sama do siebie.
Poczułam ,że w tylnej kieszeni mam telefon. Próbowałam go wyciągnąć, pomimo tego ,że było to utrudnione.
Zajmowało mi to bardzo dużo czasu, ale miałam zajęcie i tak Łukasz był w pracy. A dojazd tutaj to kolejne parę godzin.
Udało się !
Wyciągnęłam.
Wybrałam numer Fabiana, którego miałam na szybkim wybieraniu.
Nie odbierał.
Pewnie był na treningu.
- Pomocy, jestem na jednej gospodarce tuż za miastem. - powiedziałam , a po chwili się rozpłakałam.

*****
Nudne, i krótkie.
No ale niestety, co by tu pisać skoro nie komentujecie i nie ma motywacji ;c
Do następnego !!!

KO-MEN-TUJ-CIE !

<3

/K

5 komentarzy:

  1. Następne proszę jak najszybciej :D
    super :)

    zapraszam do siebie
    http://pasja-to-nie-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie nudne!!!!
    Szkoda, ze takie krotkie, ale wierze, ze w nastepnych rozdzialach nam to wynagrodzicie! ;-)
    Oby Fabian ja znalazl i nic jej sie nie stalo!
    Do nastepnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ne jest nudne, proszę 15 jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie jest nudne! I Ci, co zawsze czytają - komentują. Niech Fabian ją szybko odnajdzie. Po latach dowiedziała się, że ma męża psychola, nieźle...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń